سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 ویژگی چرم مصنوعی + آموزش تشخیص

در این مقاله میخواهیم به ویژگی های چرم مصنوعی و طبیعی  بپردازیم تا ببینیم چه چرمی برای شما مناسب است پس با ما همراه باشید. ابتدا به تعریف انواع چرم ها به پردازیم: 

ویژگی های چرم مصنوعی

چرم مصنوعی چیست؟

چرم مصنوعی چیست؟ چرم مصنوعی این روزها بسیار محبوب است. از آنجایی که ما در یک جامعه دور ریختنی زندگی می کنیم، چرم مصنوعی در اطراف خانه در مورد وسایل مبلمان تحمل بیشتری پیدا کرده است. روزی روزگاری چرم مصنوعی را ارزان و زشت می دانستند.

چرم واقعی این روزها یک کالای لوکس است و قیمت آن نشان دهنده این موضوع است. چرم مصنوعی در انواع محصولات ما مانند تخت های چرم مصنوعی، سرتخت های چرم مصنوعی و مبلمان چرم مصنوعی استفاده می شود. ما همچنین طیف وسیعی از تخت های 100? چرم واقعی را ارائه می دهیم. گزینه های مالی در دسترس هستند، به این معنی که می توانید هر تخت چرمی واقعی را خریداری کنید و هزینه ها را روی پرداخت های ماهانه تقسیم کنید.

چرم تقلبی بوی پلاستیک/شیمیایی قوی خواهد داشت. دانه روی سطح عالی خواهد بود - خطوط متقارن و یکنواخت در همه جا خواهند بود و غیره.

 

چرم تاپ گرین هرگز کامل نیست مگر اینکه پردازش و تغییر کند. چرم مصنوعی را می توان به ورقه های نازک تبدیل کرد در حالی که چرم هرگز به این نازک نخواهد بود. پشت چرم و چرم تقلبی متفاوت است. چرم جیر مانند پشت خواهد داشت. چرم تقلبی به غیر از پشتی چرمی، پشتی پارچه ای یا پلاستیکی نیز دارد.

 

دلایل زیادی وجود دارد که چرا بسیاری از مردم چرم مصنوعی را به چرم واقعی ترجیح می دهند. پس دلایل زیادی وجود دارد که آن را زیاد دوست ندارید. در اینجا این ویژگی های متمایز چرم مصنوعی وجود دارد که آن را از چرم معمولی متفاوت یا شبیه به چرم معمولی می کند که بسیار سعی در تقلید از آن دارد.

 

چرم مصنوعی چیست

ویژگی های چرم مصنوعی : 

 ارزان تر از چرم واقعی است.

 تقریباً در هر رنگی قابل تولید است.

 را می توان به گونه ای تولید کرد که براقیت بالایی داشته باشد.

 به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می شود.

 نیاز به نگهداری کمی دارد.

 به راحتی چرم واقعی ترک نمی خورد.

 در برابر محو شدن UV مقاوم است.

 بوی چرم واقعی را که برخی افراد حرفه ای می دانند، ندارد.

 

 قابل تنفس نیست، به خصوص چرم مصنوعی PVC.

 مانند چرم واقعی درخشش یا پتینه ای ایجاد نمی کند.

 در مقایسه با چرم واقعی از نظر زیست محیطی ضایعات بیشتری دارد، زیرا چرم واقعی محصول جانبی گاوهایی است که برای گوشت آنها فرآوری می شود.

 همان ویژگی های ضد حساسیت چرم واقعی را ندارد.

در مقایسه با چرم واقعی به راحتی در اثر استفاده نادرست پاره یا سوراخ می شود.

 بوی چرم 100? واقعی را ندارد، که برخی از مصرف کنندگان در واقع آن

چرم مشهد

تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی

چرم واقعی از پوست حیوانات ساخته شده است. این محصول فرعی گاوهایی است که برای گوشت آنها فرآوری شده است.

برای تشخیص چرم اصل به نکات زیر دقت کافی داشته باشید: 

چرم واقعی بادوام است، اما برای افزایش عمر آن باید به خوبی نگهداری شود. چرم واقعی در مواجهه با اشعه ماوراء بنفش محو می شود و با افزایش سن تخریب می شود. چرم واقعی در رنگ های بسیار کمتری نسبت به چرم مصنوعی موجود است. رنگ‌های چرم واقعی معمولاً شامل سفید و سایه‌های مختلف مشکی و قهوه‌ای می‌شوند. چرم واقعی قابل تنفس است و معمولاً قابل شستشو نیست. کرم های مخصوص نگهداری چرم باید روی چرم واقعی استفاده شود تا از آسیب دیدن روکش آن جلوگیری شود.

چرم مصنوعی محصولی ساخت بشر است و بسیار بادوام است. این روزها چرم مصنوعی معمولا قوی تر از چرم واقعی است. چرم مصنوعی را می توان به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک کرد. چرم مصنوعی قابل تنفس نیست و در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است.

به طور کلی تخت های چرم مصنوعی محبوب تر از تخت های چرم واقعی هستند. تخت‌خواب‌های چرم واقعی بسیار گران‌تر از تخت‌خواب‌های چرم مصنوعی هستند، زیرا تخت‌خواب‌های چرم واقعی معمولاً یک کالای لوکس هستند.

انواع تخت‌خواب‌های لوکس چرم واقعی را با تحویل رایگان در روز بعد ارائه می‌دهد. طیف وسیعی از تخت‌های چرم مصنوعی ما بسیار زیاد است و همچنین با تحویل رایگان روز بعد در دسترس است. ما انواع مختلفی از معاملات آنلاین در دسترس داریم که به شما معاملات و تخفیف های غیرقابل چشم پوشی ارائه می دهند. منبع : www.raminstore.ir

چرم مصنوعی چیست

چرم مصنوعی چگونه ساخته میشود؟

پشتی پارچه ای با یک پوشش پلاستیکی چسبیده پوشانده شده است. انواع پوشش های مورد استفاده متفاوت است و باعث ایجاد انواع مختلف چرم های تقلبی می شود. ظاهر و احساس چرم مانند نیز در بین انواع مختلف چرم مصنوعی متفاوت است

 

سخن آخر

در این مقاله شما را با ویژگی های چرم مصنوعی و شناخت آن آشنا کردیم ممنون که با ما همراه بودید اگر نظر یا پیشنهادی دارید در قسمت کامنت با ما در میان بگذارید.